تاریچه شرکت

شرکت سلاکو در سال 1368 با حضور چند تن از مجربترین تحصیلکرده‌های صنف برق صنعتی و قدرت در جهت نیل به اهداف ملی و صنعتی به صورت صنفی تأسیس و شروع به کار در زمینه‌ی تابلو برق نموده و سپس طی سیر صعودیِ گسترش و نوسازی درسال‌های1370 تا 1377 به طور مستقل با خرید کارخانه‌ای به مساحت 5200 متر مربع در منطقه‌یشهرک صنعتی عباس آباد کار تولید را آغاز کرد و در ادامه طی طرح توسعه‌ای، شرکت در زمینی بالغ بر یک هکتار شامل سه سوله به ادامه‌ی فعالیت مبادرت نموده است.  هم اینک کارخانه‌ی شرکت سلاکو با نام حقوقی مستقل فرانیرو صنعت پیشرو در حال تولید تابلوهایی با بالاترین استانداردهای جهانی می‌باشد.

لازم به توضیح است که اخذ گواهی نامه‌های استاندارد متنابهی که برای محصولات این شرکت انجام شده است، شرکت سلاکو را جزو بهترین تولید‌کننده‌های ایران دسته‌بندی می‌نماید در ضمن حضور نام این شرکت چه به نام شرکت سلاکو و چه فرانیرو صنعت پیشرو در وندوریست‌های مختلف موید این موضوع است که در پروسه‌ی طراحی تا ساخت تابلوهای برق هرگونه استانداردی با وسواس خاصی دنبال می‌گردد.

در راستای تولید در سطح اول جهان در کارخانه‌ی سلاکو، بکارگیری ماشین‌آلات با آخرین تکنولوژی و همچنین گواهی‌نامه‌های فنی بین‌المللی کاملاً ضروری می‌باشد.

شرکت سلاکو در سال 2004 پس از اخذ نمایندگی شرکت EATON HOLEC که یک شرکت دانمارکی­ آمریکایی می‌باشد در زمره‌ی تولید‌کننده‌گان تابلوهای کشویی قرار گرفت و هم‌اینک حتی پس از اعمال تحریم‌های نا‌عادلانه نسبت به صدور تکنولوژی برتر دنیا به ایران، سلاکو با استفاده از مبادی رسمی و با احداث شرکت‌های اروپایی و آمریکایی در حال وارد نمودن و مونتاژ همان نوع تابلوها می‌باشد. البته واضح است که جهت بالا نگه‌داشتن استاندارد تولید، این شرکت مجبور است حتی کوچک‌ترین اجزاء تشکیل‌دهنده‌ی این نوع تابلوهای برق را از همان کارخانه مادر(HOLEC) تامین نماید.

پس از موفقیت چشم‌گیر سلاکو در زمینه‌ی تابلو برق و البته پیشرفت تکنولوژی و نیاز به به‌روز شدن سیاست‌گزاران سلاکو تصمیم به ورود به عرصه‌ی نوینِ خانه‌های هوشمند را گرفتند.

این شرکت با تکیه بر سطح بالای تکنولوژی و البته قدرت تجارت بین المللی و داشتن ارتباط تنگاتنگی با شرکت EATON در آمریکا و صرف سرمایه‌ای بالغ بر دوازده میلیون دلار در سال 2012 اقدام به اخذ نمایندگی  فروش و اجراء سیستم‌های BMS و Home Automationتحت پروتکل‌های مختلف و به روز شده جهان نموده است.

اینک محصولات BMS شرکت EATON به نام Logicapp در اختیار این شرکت می‌باشد. از آنجایی که سیاست کلی شرکت سلاکو اجرای پروژهای هوشمندسازی در کمترین زمان- به خصوص برای انبوه‌سازان محترم- می‌باشد، قطعات اساسی و پر‌مصرف این تکنولوژی را به تعداد مورد نیاز -حدالقل 1500 واحد مسکونی- به طور مستمر در انبار در اختیار دارد.

علاوه بر مزیت تحویل فوری کالا، کلیه‌ی محصولات  ارائه شده توسط سلاکو دارای گارانتی معتبر می‌باشد و شرکت این ضمانت‌نامه‌ها را تضمین می‌نماید. همچنین کارشناسان ما در تمام طول انجام پروژه و پس از آن در کنار مشتریان محترم می‌باشند تا در صورت بروز هر‌گونه مشکل سریعاً اقدام به رفع آن نمایند.

مطالب مرتبط